Τρίτη 27 Σεπτεμβρίου 2011

Άλλο η βούρτσα και άλλο η .... χλαπάτσα!!!!!!


Άχ..βαχ...τελικά η ρημαδοελλάδα δεν συνηθίζεται.

Λίγο καιρό είμαι εδώ και όλοι είναι μέσα στην κατάθλιψη, στο άγχος, στα ψυχοσωματικά, μπλιαχ πια...

Δεν συζητάμε για το σεξ, κανείς δεν έχει όρεξη, ούτε οι επαγγελματίες του είδους...φαντάζομαι.

Εγώ πάλι, είμαι σε τρελή φόρμα για σεξ, αλλά....που να βρω... Αυτό, μέχρι πριν 2 μέρες..

Πριν 2 μέρες λοιπόν, είμαι στο γυμναστήριο στις 10 το πρωί, πουρνό πουρνό, και την ώρα που κάνω διάδρομο, έρχεται και ένας κύριος δίπλα μου και ξεκινάει και αυτός διάδρομο.

Μου πιάνει την κουβέντα. Συμπαθητικούλης είναι, αρχίζω να μιλάω και γω. Μου λέει την ηλικία του: 61 χήρος με 3 παιδιά παντρεμένα όλα. Γοητευτικός, καλοστεκούμενος οικονομικά (δεν με νοιάζουν αυτά, αλλά να μπορεί να με κεράσει ένα γεύμα σε παραλιακό ιταλικό), μου πρότεινε να πιούμε καφέ. Εγώ φυσικά δεν του πα την ηλικία μου, αλλά του πα ότι είμαι λίγο πιο μικρή (ψέμματα). Χτες βγήκαμε για καφέ, καλά περάσαμε, πήγαμε στο Σούνιο, είδαμε το ηλιοβασίλεμα...... και
μετά έκανε την κίνηση:

Με φίλησε, εγώ ανταποκρίθηκα, τα σώματά μας ήρθαν πιο κοντά και εκεί άρχισαν να με ζώνουν τα φίδια και τα ερωτηματικά!

1. Όταν ακούμπησαν τα σώματά μας, δεν αισθάνθηκα να μεγαλώνει τίποτε στο παντελόνι του.
2. Αναρωτήθηκα άν φιλάω δόντια ή μασέλα.
3. Και το τρίτο και πιο σημαντικό: λέτε ο πισινός του να ήταν σαν αυτόν τον γέρο που είχε πάει η Σαμάνθα από το sex and the city;;;;

Δεν προχωρήσαμε άλλο χτες...αλλά σκέφτομαι συνέχεια από την μία τον Γιόχαν που ήταν 37 χρονών και κορμάρα με τρελές σεξουαλικές επιδόσεις, ανασφαλής όπως όλοι οι νέοι και από την άλλα τον κύριο "χλαπάτσα", σύντροφο των γηρατειών, χωρίς κούκου και με πεσμένα όλα τα προσόντα!!!!
@ Μήπως να είμαι μόνη;
@ Μήπως να είμαι με τον χλαπάτσα και να ψάχνω και τίποτε άλλο παράλληλα;
@ Αλλά άν το κάνω το δεύτερο, θα με λέτε ....τάνα;;


Αχ δεν μπορώ, θα τρελαθώ. Ας φύγει αυτό το ΔΝΤ να ανέβουν όλα τα πεσμένα πια....

Ματς Μουτςςςςς

3 σχόλια:

Μπλιάτκας Θωμάς (Bliatkas Thomas) είπε...

!!! atimo DNT

Joan είπε...

τι προβληματα κ αυτα ε? εγω λεω ξαναπροσπαθησε..μπορει να μην ηταν η τυχερη του μερα!

Ιουστίνη Καρρά είπε...

geia sas paidia...kalos irthate sto blog mou