Κυριακή 3 Μαΐου 2009

Αεροπορικό.....φλέρτ



Γύριζα από Nuuk όπου πέρασα όμορφα πολύ. Με φίλους,  φίλες και γενικά καλή παρέα... 

Από Nuuk πήγα Ρέικιαβικ, από κει Βοστώνη και από Βοστώνη Αθήνα. Πολλές ώρες πτήση, αλλά άξιζε τον κόπο να ζήσω λίγο καιρό με Γροιλανδό  που τη νύχτα με έπαιρνε αγκαλιά μέσα στα ζεστά σκεπάσματα.

Χορτασμένη καθως ήμουν, στην πτήση από Βοστώνη για Αθήνα, χάζευα αυτό το όμορφο ηλιοβασίλεμα και με πήγαινε να με πιάσει ο ύπνος, όταν το χέρι του διπλανού μου  κυρίου, κύλισε στη γάμπα μου. Είχα αρχίσει να γλαρώνω και μου άρεσε το τρυφερό μασαζάκι, αλλά δεν είχα καμιά όρεξη για τίποτε παραπάνω στην Αθήνα.  

Ο κύριος Στέφανος, συνταξιούχος οδοντοτεχνίτης... χήρος 11 χρόνια, πήγε να επισκεφτεί στη Βοστώνη την κόρη του και την εγγονή του. Αλλά δεν μπορεί εκτός Ελλάδας...

Μπορεί και να βγω κάποια στγμή για καφεδάκι μαζί του...

Καλώς σας βρήκα λοιπόν μωρά μου...back in Athens before the new leaving....


Δεν υπάρχουν σχόλια: