Κυριακή 17 Μαΐου 2009

this will be cannibals' week



 
Αχ! Σάκη, παιδάκι μου γλυκό .... last night was your night but this week κοίταξε να κρυφτείς , γιατί θα σε κατασπαράξουν οι τηλέ cannibals , δηλαδή όλοι αυτοί που μέχρι τώρα σε είχανε βάλει άτυπα στην κορυφή.

 Δε θα αφήσουν ούτε κομματάκι από το καλογυμνασμένο σου κορμί, καλά δε μιλάμε για το μπλουζάκι σου , αυτό πρόλαβες και το έσκισες πρώτος.

 Τι να πω μια χαρά τα πήγες, αφού είδαμε και το βυζάκι σου , τι στο κόσμο ! να σου πω την αλήθεια , εμένα τη γριά, μ’ έφτιαξε αυτό που είδα. Γιατί, αγάπη μου εγώ είμαι μια ελληνίδα , γεμάτη πάθος γριά και όχι καμιά ξενέρωτη σκανδιναβή σούφρα, που προτίμησε να ψηφίσει τον ξενέρωτο εγγονό της.

 Μη στεναχωριέσαι , θα είμαι δίπλα σου και θα σε στηρίζω πάντα . Για απόδειξη ,αυτό το καλοκαίρι θα φάω όσα παγωτά μπορώ και όσα βέβαια μου επιτρέπει ο γαμημένος ο γιατρός μου... ο παλιομαλάκας ! 

 

3 σχόλια:

tsop είπε...

Xaxaxa! Πολύ καλό ποστ!!! Ο νορβηγούλης ήταν πολύ ξενερουά αλλά ο κάθε ευρωπαίος που κάθεται σπίτι σαββατόβραδο βρήκε τον εαυτό του στον τυπάκο, και έτσι μας σνόμπαραν, τόσο το χειρότερο για αυτούς!!!

Χαιρετώ σας!!!

Truthseeker.Vasiliki είπε...

Μπράβο Ιουστίνη!
Πολύ καλά τα λες.
Χαίρομαι που σε βρήκα.
Όσο για τα παγωτά μμμ...
φάε όσα μπορείς.
Ο καλύτερος γιατρός
είναι ο εαυτός μας.
Χαχαχα!

Φιλιά και καλή συνέχεια...

Ιουστίνη Καρρά είπε...

...κορίτσια χίλια συγνώμη για την καθυστέρηση , αλλά όπως βλέπεται ήμουν έξω από τα νερά μου τις τελευταίες ημέρες.
Βασιλική μου κι εγώ έτσι πίστευα, αλλά τελικά ο καλύτερος γιατρός είναι ο πραγματικός γιατρός .
Βlogger girl , να μη χαθούμε να τα λέμε. Πάντως σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.